Kurs i rallylydighet

Kurs i rallylydighet 18. AugustAug. 2020 18:00 - 20:00
Kurs

Lillesand og omegn hundeklubb arrangerer kurs i rallylydighet over 7 tirsdagskvelder med oppstart 18. august 2020 kl. 18.

Kurset gir en innføring i en spennende hundesport som er en kombinasjon av lydighet, agility og freestyle.

Kurset inneholder:
- Regler og grunnferdigheter.
- Skilter i klasse 1.
- En del skilter klasse 2.
- Litt tips for innlæring av øvelser.
- Banebygging og hvordan gå en bane.

Kurset er en introduksjon til sporten, ikke innlæring av grunnlydighet. Det forventes at hunden på forhånd kan øvelsene sitt og dekk på kommando, samt følge fører rimelig greit i bånd.

Instruktør er Randi Skjelanger (epost moelva@gmail.com). Randi er utdannet trinn 1 instruktør i 2019. Hun har trent lydighet, agility og rallylydighet. Hun har konkurert i rallylydighet siden 2013.

Kurset gjennomføres ved svømmehallen på Møglestu og det er plass til 6 hunder på kurset. Pris: Medlemmer kr 1000 (benytt rabattkode lohk200), ikke-medlemmer kr 1200. Frist for påmelding og betaling er satt til 13. august 2020.

Import to Google Calendar
  • Program