Hverdagslydighet/nybegynnner

Hverdagslydighet/nybegynnner 14. AugustAug. 2019 18:00 - 21:00

Kurs

Vedr Hunde kurset : hverdagslydighet , oppstart onsdag 14.08 kl 18 på Storemyr industriområde , kurset går over 5 onsdager , den første og siste gangen utvidet tid Alle gangene ta med hund , band , leke og godbiter, hunden må innimellom øktene være i bil eller bur. Hver kurskveld inneholder teori , med demonstrasjon. Hver kurskveld vil hver enkelt få tilpasset instruksjon og god tid til å øve på dette med veiledning underveis. Kurset tar for seg hvordan du ønsker hunden din skal oppføre seg i hverdagen , hjemme, på tur og i krevende situasjoner. Kurset blir tilpasset hver enkelt ekvipasje . Hunden må være ferdig «luftet « når du kommer.

Kurset koster 1200 for ikke medlemmer og 1000 for medlemmer
for medlemsrabatt vennligst oppgi kode: hverdag200

Begrenset antall plasser så her er det førstemann til mølla

• Kari Kjetså